Roxit doneert aan Stichting ALS voor KTO

Roxit heeft onlangs een onderzoek onder onze klanten laten uitvoeren door Customeyes. Ruim 200 klanten werkten mee aan dit klanttevredenheidsonderzoek. Mede dankzij hun inbreng hebben wij een goed beeld gekregen van de wijze waarop ons functioneren wordt beoordeeld en waar voor ons mogelijke verbeterpunten liggen. Via deze weg willen wij een ieder bedanken voor zijn of haar bijdrage.


Donatie Stichting ALS Nederland

Bij de start van het onderzoek hebben wij aangekondigd dat wij dit onderzoek koppelden aan een goed doel, namelijk Stichting ALS Nederland. Voor elke ingevulde vragenlijst hebben wij een paar euro op zij gezet. Mede dankzij de medewerking van onze klanten kunnen wij trots vermelden dat wij het bedrag € 1.000,- kunnen doneren aan Stichting ALS Nederland!

Resultaten Klanttevredenheidsonderzoek

De resultaten van het onderzoek zijn positief. De algehele tevredenheid ten aanzien van de samenwerking is gestegen van een 6,5 in 2013 naar een 7,3 in 2015. Roxit wordt gezien als een deskundige en integere organisatie.
Voor wat betreft de producten is de waardering voor Squit XO sterk toegenomen van een 6,2 naar een 7,4. De tevredenheid over Dezta laat een mooie stabiele waardering zien van een 7,2 eerder en een 7,3 nu. De waardering voor Squit iBis is met een 6,0 nog niet zoals we het zouden willen zien. We wijten dit aan de nieuwheid van het product en doen er natuurlijk alles aan om de volgende keer een hogere waardering te verdienen.

Punten voor verbetering

Het onderzoek heeft ons ook een aantal waardevolle signalen opgeleverd. Zo geeft u aan dat u het waardeert dat Roxit wensen voor productontwikkeling inventariseert. Hoe Roxit hier vervolgens mee omgaat kan duidelijker gecommuniceerd worden. Wij zullen op basis van de resultaten een actieplan opstellen en aan de slag gaan.

Samengevat: de resultaten van het onder¬zoek geven ons het vertrouwen dat we op de juiste weg zijn en leveren ons informatie op waarmee we de kwaliteit van onze producten en dienstverlening verder kunnen verbeteren.

Graag zetten we in de toekomst de plezierige samenwerking met onze klanten voort om onze gezamenlijke doelen te blijven realiseren! Nogmaals hartelijk dank voor een ieders bijdrage aan ons onderzoek, en hiermee aan stichting ALS Nederland.

Delen op:
Facebook Tweet LinkedIn Google+
Terug naar boven
Nieuwsbrief

Aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws.