Rx.Front KCC

Het klantcontactcentrum is de toegangspoort voor al uw dienstverlening

Om de vragen die bij uw KCC (klantcontactcentrum) te kunnen beantwoorden is juiste en betrouwbare informatie nodig, zodat u 80% van alle binnenkomende vragen in één keer kunt afhandelen. Rx.Front KCC is de toegangspoort voor al uw dienstverlening met uw klanten en ketenpartners!

Rx.Front KCC biedt een optimale informatiestroom 

Rx.Front KCC stelt u in staat om snel en efficiënt een klantcontact aan te nemen, af te handelen en het antwoord terug te koppelen. U informeert uw medewerkers en klanten vanuit één bron wat zorgt voor eenduidige, actuele informatie. Welk kanaal de klant ook kiest (telefoon, e-mail, post of balie), hij of zij krijgt steeds hetzelfde betrouwbare antwoord. U verbetert niet alleen de efficiëntie van uw dienstverlening, maar ook de kwaliteit.

​​​​​​​Met de kwaliteitsmonitoring van Rx.Front KCC kunt u klantcontacten planmatig, systematisch en doelgericht beoordelen, middels managementrapportages en statistieken. Daarnaast kunt u medewerkers op de juiste manier coachen, daar waar dat nodig is.
 

Balie

Rx.Front KCC met zaakgericht werken

U beschikt altijd over de juiste en actuele klantgegevens. Uw medewerker weet om welke klant het gaat, welke contacten er eerder zijn geweest, welke afspraken zijn gemaakt en welke zaken nog lopen. U kunt klantgerichte dienstverlening aanbieden en terugkoppelen aan burgers, bedrijven en KCC-medewerkers. Rx.Front KCC sluit naadloos aan op Rx.Enterprise. Zaak- en persoonsgegevens zijn direct beschikbaar.

Uw medewerkers kunnen snel en gemakkelijk:

  • Telefoonnummers van collega’s met een bepaalde expertise opzoeken en doorverbinden 
  • Nieuwsberichten, kenniskaarten en informatie uit uw product- en dienstencatalogus vinden
  • Interne memo’s en andere belangrijke interne informatie inzien
  • Klantvragen beantwoorden met Vraag-Antwoord-Combinaties 

Computer Telefoon Integratie (CTI)

Voor uw callcenter is een integratie tussen het Rx.Front KCC en uw telefoniesoftware onmisbaar. CTI zorgt ten eerste voor een snellere en efficiëntere afhandeling van uw klantcontacten. En ten tweede kunt u klantcontacten nauwkeuriger registreren. Bovendien kunt u al voorafgaand aan het telefoongesprek gegevens van de klant ophalen en inzien, met Caller Line Identification (CLI).

Efficient


Rx.Front KCC biedt veel voordelen: 

  • Informatie is beter en sneller beschikbaar voor uw medewerkers
  • Inzicht in het totale klantbeeld en contactgeschiedenis
  • Toegang tot kennisbanken en informatiesystemen
  • Vragen sneller, direct en juist afhandelen
  • U heeft inzicht in de beschikbaarheid en expertise van collega’s
  • Kortere afhandeltijden via de verschillende kanalen
  • Kwaliteit monitoren en sturen op basis van juiste én volledige managementinformatie
  • Eenvoudig te koppelen aan andere systemen, zoals telefoonsoftware op basis van CTI

Publieke websites

Snel en eenvoudig moderne, multifunctionele websites voor overheidsorganisaties

Meer weten

Heeft u een vraag?
Stel hem gerust.

Salesteam Rx.Front
088 217 33 00
info@roxit.nl
Contact