Ruimtelijke Ordening

Hier heeft u onder andere toegang tot ons ticketsysteem. Voor al onze producten geldt dat wij u verzoeken bij vragen of opmerkingen eerst een melding aan te maken.

systeemmelding

Melding maken
Wij verzoek u altijd eerst een melding aan te maken
aangaande uw probleem/vraag bij het betreffende
product. Maak hier een melding aan.
 

klantportaal

Klantportaal
Ga naar het klantportaal.



klantportaal

Telefoon
Wanneer het wenselijk is kunt u daarna telefonisch contact met
ons opnemen om de melding uitgebreider met ons door te nemen.
U kunt contact opnemen via 088 217 33 33.

 

In urgente gevallen kunt u na het aanmaken van een melding, telefonisch contact opnemen via nummer 088 217 33 33


Remote Support 
Wanneer een supportmedeweker met u wilt meekijken op afstand, dan activeert u Teamviewer. Download Teamviewer

Dezta producten 
In urgente gevallen kunt u na het aanmaken van een melding telefonisch contact opnemen via nummer 088 217 33 33. optie 2. U kunt uw keuze gelijk maken. 

Crotec producten 
Voor de applicaties RoTotaal, Squit 20/20 Wro en C-SAM, kunt u na het aanmaken van een melding telefonisch contact opnemen met onze support team in Den Bosch. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 073 30 30 999.

Aanmelden nieuwsbrief

Domeinen

Vergunningverlening, toezicht en handhaving
Oplossingen
   • Squit 20/20
   • Squit iBis
   • Rx.Launch
 

Ruimtelijke ordening
Oplossingen
   • Rx.Zone
   • Rx.Base

 

Enterprise Content Management
Oplossingen
   • Rx.Front
   • Rx.Enterprise
   • Besluitstraat
   • Rx.Home

Kabels en leidingen
Oplossingen
   • MOOR Platform
   • WoW Portaal

Actueel

Nieuws

Werken bij

Vacature

Top