Klantendag voor 2020 krijgt andere invulling

foto

Geen klantendag in 2020

In verband met de maatregelen van het RIVM inzake het COVID-19 hebben wij onze klantendag van 31 maart moeten verplaatsen naar 9 november. Op dit moment zijn de ontwikkelingen qua maatregelen positief, maar nog niet voor grote evenementen. Zoals het nu lijkt zullen bepaalde maatregelen van kracht blijven zolang er geen vaccin is tegen COVID-19. Om die reden hebben wij besloten om ook op 9 november de Klantendag niet door te laten gaan. Het is nog te onzeker of en hoe we meer dan 700 bezoekers op een veilige manier kunnen verwelkomen en de nodige aandacht en informatie kunnen geven. Als we iets doen, willen we ervoor 100% achter staan! 

Virtueel en fysiek informeren in 2020 

Intussen zijn wij wel gestart met het online informeren van onze klanten over diverse oplossingen en ontwikkelingen. Wij hebben goede reacties gekregen op onze virtuele talkshow op 31 maart en de webinars die wij tot nu toe georganiseerd hebben. Dat motiveert ons om u ook op die manier op de hoogte te blijven houden. Voor komend halfjaar komen wij met spoedig met een gepast programma om met u in gesprek te blijven (fysiek en/of online) over onze oplossingen en ontwikkelingen. Volg ons op Visma Roxit LinkedIN of meldt u aan voor de nieuwsbrief.
 

Klantendag 2021

Ook gaan we de komende tijd onderzoeken hoe wij in 2021 een Klantendag kunnen opzetten, in een vorm die past bij elkaar veilig ontmoeten maar toch een bijzondere beleving biedt. We houden u ervan op de hoogte!

 

Bij vragen of opmerkingen kunt u onze afdeling communicatie contacten per e-mail: communicatie@roxit.nl