Webinar SAM, de gemeentelijke chatbot

ECM - Gemeentelijke Websites

06 oktober 2020 van 11:00 tot 12:00

virtuele sessie

foto

SAM biedt eerste hulp bij standaardvragen op het KCC

De wereld van klantcontact en engagement ontwikkelt zich in een rap tempo. Organisaties zoeken naar manieren om het groeiende aantal klantcontactkanalen en het toenemende aantal berichten bij te houden. Tegelijkertijd zijn de verwachtingen van service hoger dan ooit tevoren. 

Chatbots zijn hét antwoord op het groeiende aantal webcare conversaties. Een slimmere manier om eenvoudig vragen geautomatiseerd in behandeling te kunnen nemen, zónder in te leveren op klanttevredenheid.​​​​​​​​​​​​​

Webinar SAM - 6 oktober

Voor men besluit met een chatbot te gaan werken is het goed om u eerst te verdiepen in de materie van een chatbot. Daarom organiseren wij samen met OBI4wan en HowAboutYou het webinar SAM, de gemeentelijke chatbot. 

Tijdens dit webinar introduceren wij SAM, de chatbot voor gemeentelijke websites. We laten zien hoe SAM handelt en ingericht moet worden om zo optimaal mogelijk zijn werk te kunnen doen en daarmee het KCC kan ontlasten van standaardvragen. 


U kunt zich hier ​​​​​​​AANMELDEN  voor het webinar SAM, de gemeentelijke chatbot


​​​​​​​Samenwerkingsverband

SAM is ontstaan uit een samenwerking met OBI4wan en HowAboutYou. Door het samenbrengen van de techniek en de specifieke gemeentelijke content is SAM ontstaan. Het webinar wordt ook gezamenlijk gehouden.

Heeft u een vraag?
Stel hem gerust.

Reinier Mitgenberg
communicatie@roxit.nl