Veel gestelde vragen

 Welkom op onze FAQ over support.roxit.nl, staat uw vraag er niet bij maak dan een melding aan.

Is er een handleiding voor het gebruik van het Roxit ticketsysteem?
Nee, naast deze FAQ is er geen handleiding, als het goed is heeft u die niet nodig. Heeft u toch een vraag die hier niet bij staat? Maak dan een melding aan.

Hoe maak ik een account aan?
Heeft uw organisatie al een account, maak dan een melding aan via https://support.roxit.nl  met het verzoek voor een extra account.
Heeft uw organisatie helemaal nog geen account neem dan contact op met uw accountmanager of bel met Roxit Support.
Zie onze website voor contact informatie.

Hoe log ik in?
Via https://support.roxit.nl kunt u inloggen met uw emailadres en wachtwoord.
login

Ik zie een blanco scherm als ik browse naar https://support.roxit.nl, wat nu?
We hebben geconstateerd dat dit issue zich kan voordoen in Google Chrome.
Probeert u het volgende:

  1. Gebruik CTRL-F5 om de pagina goed te verversen
  2. Open een nieuw tabblad in Google Chrome en ga naar chrome://net-internals/#sockets
    Klik vervolgens op de knop  'Flush socket pools'
    Ga terug naar het tabblad van support.roxit.nl en gebruik F5 om te verversen
  3. Open in uw browser een private/incognito venter en browse naar https://support.roxit.nl
    Als u dan wel beeld krijgt herstart uw browser dan en probeer het opnieuw

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat moet ik doen?
Als u uw wachtwoord kwijt of vergeten bent klik dan op de link Wachtwoord vergeten, vul uw gebruikersnaam in (e-mailadres) en klik op 'Verstuur e-mail'.
U ontvangt dan een e-mail bericht waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Wachtwoord vergeten 1

Wachtwoord vergeten 2

 

Hoe verander ik mijn wachtwoord?
Binnen uw profiel kunt u de optie kiezen "Wijzig wachtwoord". Het wachtwoord moet voldoen aan de volgende eisen:

  • minimaal acht characters
  • minstens twee verschillende soorten characters , zoals hoofdletters, kleine letters, nummers en speciale tekens
  • het nieuwe wachtwoord mag niet lijken op het vorige wachtwoord
  • het wachtwoord mag geen vergelijkingen tonen met uw naam of e-mailadres

Waar staan mijn profielgegevens en kan ik deze wijzigen?
Uw profiel vindt u door rechtsboven te klikken op het rondje (avatar).
Profiel
Naast uw wachtwoord kunt u hier ook uw avatar, naam en taal aanpassen.


Hoe maak ik een support melding aan?
Na het inloggen kunt u via het startscherm een melding aanmaken.
Klik op de titel van het type melding dat u wenst aan te maken. Vul de velden in het daaropvolgende scherm zo volledig mogelijk in.
Onder sommige velden staat een hint met meer informatie over dat veld.
melding maken

Hoe maak ik een project melding aan?
Als uw organisatie een lopend (implementatie) project heeft dan ziet u 'Projecten', onder in het scherm van de startpagina.
Vanaf hier kunt u een project gerelateerde melding aanmaken, selecteer daarbij het juiste projectnummer, zo komt uw melding op de juiste plek terecht.
Staat uw project er niet bij, neem dan contact op met uw projectleider.
project

Ik voeg verschillende afbeeldingen aan de melding toe, maar ik zie er maar één
Het ticketsysteem slaat elke afbeelding op bij de melding. U moet er dus voor zorgen dat elke afbeelding een unieke naam heeft anders tonen al deze afbeeldingen alleen de laatst toegevoegde.

Kan ik mijn meldingen delen met mijn organisatie?
Ja, elke melding deelt u met andere gebruikers van uw eigen organisatie.
Het delen van een melding met een andere organisatie is niet mogelijk.

Kan ik zoeken in het ticketsysteem?
Ja, echter is het alleen mogelijk om te zoeken op het referentienummer van de melding en op woorden die voorkomen in het veld Samenvatting.

Het ticketsysteem verstuurt bij elke actie een e-mail. Kan ik dit aanpassen?
Nee, dit is niet aan te passen. U kunt overwegen automatische regels in te stellen op uw e-mailbox. Waarschijnlijk kan uw systeembeheerder u daarbij helpen.

Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?
Privacy vinden we heel erg belangrijk. Wij voldoen aan de AVG (Algemene Verordering Persoonsgegevens) en zijn ISO270001 gecertificeerd.
Wij delen uw gegevens nooit met anderen. Uiteraard behandelen wij uw gegevens en aangeleverde bestanden vertrouwelijk.
Mocht u meer informatie wensen, neem dan contact met ons op.

Waar kan ik actuele storingen vinden?
Via de menuknop Actuele Storingen komt u op de pagina met alle storingen.

Actuele storingen


Waar vind ik de knowledge base artikelen van support.greenvalley.nl?
Maakte u voorheen gebruik van support.greenvalley.nl, dan vindt u deze informatie nu via Confluence.

Uitleg gebruikte statussen in het Roxit ticksysteem

In het Roxit ticketsysteem worden verschillende statussen gebruikt. Hier vindt u een uitleg van de verschillende statussen:

Nieuw                                                                     de melding is aangemaakt, maar nog niet in behandeling genomen
In behandeling                                       de melding is in behandeling genomen en het team waar de melding aan is toegewezen moet de melding verder behandelen
Wacht op (re)actie van klant                     de melding wacht op een antwoord of actie van de u of uw collega
In behandeling bij ontwikkeling       het support team heeft een vraag of verzoek uitstaan bij het ontwikkelteam
Afgehandeld de melding is volledig beantwoord. U heeft nog de mogelijkheid de melding te heropenen
Gesloten de melding is volledig beantwoord. U kunt de melding niet meer heropenen

 

Aanmelden nieuwsbrief

Domeinen

Vergunningverlening, toezicht en handhaving
Oplossingen
   • Squit 20/20
   • Squit iBis
   • Rx.Launch
 

Ruimtelijke ordening
Oplossingen
   • Rx.Zone
   • Rx.Base

 

Enterprise Content Management
Oplossingen
   • Rx.Front
   • Rx.Enterprise
   • Besluitstraat
   • Rx.Home

Kabels en leidingen
Oplossingen
   • MOOR Platform
   • WoW Portaal

Actueel

Nieuws

Werken bij

Vacature

Top