Veel gestelde vragen

Hier vindt u een overzicht met vragen over het gebruik van Jira met de daarbij behorende antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Maak dan een melding aan onder het item Vragen Ticketsysteem of Klantportaal.

Zijn al mijn meldingen gemigreerd?
Nee. Alleen uw openstaande meldingen en alle meldingen (open en gesloten) van na 31-12-2017 zijn gemigreerd.

Hoe log ik in?
Wanneer u uw inloggegevens heeft ontvangen kunt u navigeren naar https://support.roxit.nl/. Daar komt u op de inlogpagina van JIRA. Vervolgens kunt u hier uw ontvangen gegevens invoeren.
====AFBEELDING INLOG====

 

Hoe reset ik mijn wachtwoord?
Bij het verkrijgen van uw inloggegevens heeft u van ons een gegenereerd wachtwoord ontvangen. Het staat u vrij deze naar een ander gewenst wachtwoord aan te passen. Dit kunt u doen door rechtsboven te navigeren naar uw profiel door te klikken op het rondje (avatar).
===AFBEELDING===

Binnen uw profiel kunt u de optie kiezen "Wijzig wachtwoord" om uw account zo te voorzien van een nieuw wachtwoord. Het wachtwoord moet voldoen aan de volgende eisen om te gebruiken:

  • Het wachtwoord bestaat uit minimaal 8 en maximaal 255 characters.

  • Het wachtwoord moet uit minstens 2 verschillende soorten characters bestaan, zoals hoofdletters, kleine letters, nummers en speciale tekens.

  • Het nieuwe wachtwoord mag niet lijken op het vorige wachtwoord.

  • Het wachtwoord mag geen vergelijkingen tonen tot uw naam of e-mailadres.


Waar staan mijn profielgegevens en kan ik deze wijzigen?
Uw profiel vindt u door rechtsboven te klikken op het rondje (avatar).
===AFBEELDING===
Naast uw wachtwoord kunt u hier ook uw avatar, naam en taal aanpassen.


Hoe maak ik een melding aan?

Een melding kunt u aanmaken door in het startscherm een keuze te maken uit 1 van de 7 keuze mogelijkheden. U klikt op de titel van het type melding dat u wenst aan te maken. U komt in een invulformulier waar u de velden moet invullen om de melding aan te kunnen maken. Waar nodig staat onder het invulveld een hint welke informatie wij wensen.
===AFBEELDING===

 

Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?
Privacy vinden we erg belangrijk. Wij voldoen aan de AVG (Algemene Verordering Persoonsgegevens) en delen uw gegevens nooit met anderen. Uiteraard behandelen wij uw gegevens en aangeleverde bestanden vertrouwelijk. Mocht u meer informatie wensen, neem dan contact met ons op.
Waar kan ik actuele storingen vinden?
Met de menuknop Actuele Storningen komt u op de pagina met alle storingen.
===AFBEELDING===


Hoe vind ik de knowledge base artikelen?


Is er een handleiding voor het gebruik van Jira?
Nee. Op dit moment is er geen handleiding beschikbaar. Heeft u een vraag die hier niet bij staat. Maak dan een melding aan.


Kan ik zoeken in Jira?
Jira heeft momenteel een beperkte zoekfunctionaliteit, waardoor niet op alles gezocht kan worden. Momenteel is het alleen mogelijk te zoeken op het referentienummer van de melding en te zoeken op woorden die voorkomen in het veld Samenvatting van een melding.


Hoe wordt in Jira de prioriteit bepaald?
De prioriteit wordt op basis van het SLA bepaald.


Kan ik mijn meldingen delen met mijn organisatie?
Alle meldingen worden gekoppeld met uw Organisatie. Hierdoor zijn al uw meldingen ook zichtbaar voor uw collega’s.


 

 

 

Aanmelden nieuwsbrief

Domeinen

Vergunningverlening, toezicht en handhaving
Oplossingen
     • Squit 20/20
     • Squit iBis
     • Roxit Evenementen Platform
 
Ruimtelijke ordening
Oplossingen
     • Rx.Zone
     • Rx.Base

Kabels en leidingen
Oplossingen
     • MOOR Platform®
     • WoW Portaal®

Enterprise Content Management
Oplossingen
     • Rx.Front
     • Rx.Enterprise
     • Besluitstraat

Actueel

Nieuws

Werken bij

Vacature

Top