Ruimtelijke Ordening

Hier heeft u onder andere toegang tot ons meldingssysteem RoxitReport. Voor al onze producten geldt dat wij u verzoeken bij vragen of opmerkingen eerst een melding aan te maken in RoxitReport

systeemmelding

Melding maken
Wij verzoek u altijd eerst een melding aan te maken
aangaande uw probleem/vraag bij het betreffende
product. Maak hier een melding aan.
 

klantportaal

Klantportaal
Ga naar het klantportaal.



klantportaal

Telefoon
Wanneer het wenselijk is kunt u daarna telefonisch contact met
ons opnemen om de melding uitgebreider met ons door te nemen.
U kunt contact opnemen via 088 217 33 33.

 

In urgente gevallen kunt u na het aanmaken van een RoxitReport melding, telefonisch contact opnemen via nummer 088 217 33 33


Remote Support 
Wanneer een supportmedeweker met u wilt meekijken op afstand, dan activeert u Teamviewer. Download Teamviewer

Dezta producten 
In urgente gevallen kunt u na het aanmaken van een RoxitReport melding telefonisch contact opnemen via nummer 088 217 33 33. optie 2. U kunt uw keuze gelijk maken. 

Crotec producten 
Voor de applicaties RoTotaal, Squit 20/20 Wro en C-SAM, kunt u contact opnemen met onze Servicedesk in Den Bosch. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 073 30 30 999 of via de mail Servicedesk-RO@roxit.nl. Voor het stellen van een online vraag kunt u terecht op ons Klantportaal

Aanmelden nieuwsbrief

Domeinen

Vergunningverlening, toezicht en handhaving
Oplossingen
     • Squit 20/20
     • Squit iBis
     • Roxit Evenementen Platform
 
Ruimtelijke ordening
Oplossingen
     • Rx.Zone
     • Rx.Base

Kabels en leidingen
Oplossingen
     • MOOR Platform®
     • WoW Portaal®

Enterprise Content Management
Oplossingen
     • Rx.Front
     • Rx.Enterprise
     • Besluitstraat

Actueel

Nieuws

Werken bij

Vacature

Top